Cehennem Kirli Bir Yorgandır Bebek

19 Şubat 2016 Cuma 0 yorum


Gerçek cehennem durmaksın yorgan kılıfı değiştirilen bir yer olmalı. Evet değiştirilen sadece takılan değil. Önce eskiyi çıkartacaksın. 2 aşamalı bir ceza. Sök tak. Bir yorgan bitecek zebani diğerini getirecek önüne. Sonra bir tane daha bir tane daha. Tanrım düşünmesi bile korkunç. Tanesinin yarım saatimi aldığını düşünürsek. Ve sonsuzluğu... Bence işlenen tüm günahlar için bile fazlasıyla yeterli.
Dün akşam spor sonrası eve geldim.
Yorganın değişmesi lazımdı. Yeni kılıfları dolaptan çıkardım yatağın kenarına koydum. Kılıfları evet çünkü yastıkların da değişmesi lazımdı.Hemen girişemedim işe. Dur dedim Batu önce bir hazırlanalım. Gidip bir kahve koydum bir de sigara yaktım. Biraz rahatlayıp sakinleşmeye çalıştım. Yatak odasına gidip yorganı ve kılıfı izledim bir süre.
Hergeleler dedim içimden. Asla yatakta durduğu gibi durmuyorlardı. Durmazlardı. Biliyordum zor olacağını. Hep olur. Sırf bu yüzden öğrenciliğim boyunca 6 ayda bir değiştirirdim kendilerini . Merak etmeyin 4.haftadan sonra insan burnu alışıyor kokuya.
Ve güreş başladı.
-O uç bu uca denk gelecek heralde.
-Bu köşeyi tutarken bir yandan onu yerleştirmek lazım ama
Tam olur gibi oluyor ama diğer uç birden kaçıveriyor içeri.
-Nerde lan bu. nereye gitti. Lanet kılıfın içinde kara delik var sanki.
-Hah buldum.
-Şimdi daha sıkı tut gerizekalı
-Tamam tamam iyi tutum bu defa.
-Hoop evet oldu.
-Hey babalar benim diyen beri gelsin.
...
-Yok lan olmadı galiba. Sanırım kısa ucu uzun tarafa yerleştirdik.
-Sök sök alllllah cezanı ...
-Tekrar.
Kütt(kaval kemiği yatak köşesine çarpar)
-Ananı offff..
-Tamam sakin bak hemen çıktı kolayca hadi bir daha.
-Bu sefer sakince yapalım bak burası uzun burası da, bunu buna denk getireceğiz.
-O zaman kolumu burdan sokup böyle götürürsem içeri doğru olur, sonra bunu da burdan böyle.
-Evet tamam doğrusu bu.
-Cık. Değilmiş.
Uzunu kısaya denk getirmiştim evet ama alt köşeyi sol üst tarafa nasıl sıkıştırdım ben de anlamadım. Aslında teori doğru pratiğe geçince saçmalıyorum. Belli ki o kolu içeri soktuktan sonra şirazem kayıyor istediğim köşeye gidemiyorum.
-Vaz mı geçsem?
-Ne vazgeçmesi layyyyyyn Batuyum ben Batuuuuuu. Yorgan benden güçlü mü? (gerçek gaz bu sahici)
-Nası yapalım? Aha buldum. Geçir şimdi onu o köşeye. Evet çok güzel şimdi git çengelli iğne getir.
-Getirdim al.
-Tak şimdi köşeye sabitlensin.
- Vallaha oldu sen bir dahisin Batu.
-Bittabi bebek, benim o.
-Aynısını diğer tarafa da yap şimdi.
-Yeahhhhh mutha fockha. Flawless victory!!(çok da güzel yaptım pek de güzel yaptım)
-Bitmedi ki
-A doğru
-Şimdi tut o iki ucu kaldır yukarı. Çalkala. Düşsün alt tarafı.
-Oluyor gibi. Yok takıldı.
-Tamam bırak. O takılan yerleri tepiştir içeri.
-Oki doki.
-Şimdi kaldır güçlüce salla.
-Aha defoldu gitti(o kadar güçlü salladım ki yorgan fırladı elimden)
-Tamam tekrar yap. Kibar kibar ama. Sıkı da tut.
-Kibarım ben zaten.
-Tamam sus da yap.
Başardım sonunda. Bacağımı kaç defa yatağa çarptığımı özellikle yazmadım. Okurken zaten darlanmış olabilirsiniz. Yeter dedim bu kadarı.
Son zamanlarda aklımda hep bir cehennem düşüncesi. İnandığımdan falan değil. Daha ziyade ben olsam ne ceza verirdim kısmıyla ilgileniyorum. Nasıl olurdu? ne yapardım? Öyle yanmalı sönmeli falan olmazdı benim cehennemim. Oturup dosyasını okurdum kulumun.
-Azro ne yapmış bakiim bu? Suçu ne?
-Kalp kırmış yuva yıkmış.
-Ne yapmayı hiç sevmiyor beceremiyor peki?
-Patates soyamıyor.
-Yaz oğlum 8 eon patates soyacak bu. Soyulması bitince baştan kabuklanan patates verin eline. Bak babacım 556 milyon patates soydum diyemesin. Bir arpa boyu yol katedemesin.
-Azro?
-Buyrun efendim.
-Peki bu ne yapmış?
-Zimmete para geçirmiş.
-Bu da sonsuza kadar naylon poşet açsın. Migros poşeti olsun, onların ki hepten beter. Az önce ki gibi olsun unutma. Açtığı anda tekrar kapansın.
-Pek tabi lordum.
-Bu peki?
-Bu doyumsuz, obur, kıymet bilmiyor.
-Hımm bunu geri gönder o zaman beyaz yakalı olsun. 9-6 çalışsın. Mesai ücreti de vermesinler. Öldükten sonra tekrar gönderirsin.
-Efendim emin misiniz?
-Gönder gönder çok konuşma.
...
Ve cehennemde hepinize keyifli günler ;)
Ama sıkıntı yok bugün Cuma.
Akşam tanrıya kadeh kaldırır dertlerden kurtuluruz.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB