200 Artı 15

11 Şubat 2016 Perşembe 0 yorum


Elimizi çabuk tutmalıyız.
Biliyoruz, tüm sahip olduğumuz sadece24 saat.

120 kolonla geçen hafta başaramadık.
2 tane 3 vardı.
Haydan gelen huya gitti tabiki,
Onca kolon,
Amortisiyle 15 tane doğurabildi.

Hadi dedik bu sabah,
Geçen 120 yetmedi,
Şimdi 200’e girelim.
Cazgırlığını da bizzat ben yaptım.
Kandırdık 4 kişiyi daha.
Topladık parayı.
Bu hafta 200 kolon oynadık.
Geçen haftadan da var 15.
Şimdi elimde 200 artı 15 olasılık var yukarı çıkabilmek için.
Hakan Abinin elindeyse hesap makinesi.
Kıdem tazminatını hesaplıyor.
15 yılı dolmuş adamın.
Kıdemi de alır giderim
Bunlara zırnık yar etmem diyor.
Etmez tabi.
Ne edecek.
Adam haklı.

Ben ilanlardan başımı alamıyorum.
Olursa bir Diavel bir de Oceanis 55 alırım sanki.
Biri motosiklet diğeri yelkenli.

Ertan hayvan barınağı kuracak,
O sebeple iklimi ılıman boş arazi bakıyor Ege dolaylarında.
Bir de Masserati.

Toygar Miami tatili için uygun oteli çoktan buldu.
Uçak rezervasyonu da tamam.

Nüsret Abi herkesin Iban numarasını 2 farklı dosya içine kaydetti.
Gözlerimizle de gördük.
Kuponlar onda.

Hataya yer yok her şey tamam.
Herkes alacağını alacak çıkınca.
Hesapladık ayrıca,
Çıkarsa bize,
İş yeri de batıyor çok şükür.
Departmanın yarısı bir anda sırra kadem basacak .
En hızlı insan kaynağı bile yetişemez o aksayan operasyonu düzeltmeye.

Şimdi düşündüm de ev kredisini’de da kapatırım heralde.

Vaktim azalıyor,
Bırakıyorum şimdi yazmayı.
Daha çok hayal kurmalıyım.
Daha çok beslemeli ruhu.
Yarın biliyorum bu saatlerde umut sona erecek,
Olsun ama,
Şimdi keyfim yerinde.

Ne demişler;
Umut varsa yaşam da vardır.
Biliyorum söyleyenler aslında büyük yalancılar.
Ama ona da olsun diyorum bu sabah,
Ona da eyvallah.
Bugün yalancıları da seviyorum.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB