Şeytan Baharı

18 Ocak 2012 Çarşamba 0 yorum


Bir cehennem düşü gördüm,
Tam işimin orta yerinde,
Bugün,
Günün öğle vaktinde.
...
Yanıyordu çok sevdiğim Dünya
Çığlıklar atarak koşuşan insanlar,
Her yer kırmızı,
Turuncu,
Sarı,
Uzaklardan gelen bir de güzel ateş fırtınası.
...
Ağaçlar eğilmiş...
Toprak kabarmış onlar da yanıyor herşey gibi,
...
Mis gibi yanık et kokusu kaplamış heryanı,
Az pişmiş sevsem de normalde etimi,
Nedensiz büsbütün içimi bir mutluluk sardı.
Tam o anda bir orospu çocuğu gördüm sağımdan kadraja girdi, soluma doğru kaçıyor
Ne hikmetse bir tek o yanmıyor
Koşarak çelme taktım yapıştırdım yere iti,
Geriden gelen ateş dalgası kaptı pisliği,
Yaktı diri diri.
...
Huzur içinde manzaranın tadını çıkardım,
Yaşarken atamadığım çığlıkları geberirken atmak için,
Deriiin derin soludum cehennemi.
...
Her solukta ateş,
Her solukta acı,
...
Kavrulan ciğerlerim,
Ellerim,
Akan gözlerim,
...
Ve nihayet
...
Ben de herkes gibi diyetimi ödedim.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB