Yazmak Ne?

4 Ekim 2011 Salı 0 yorum

Neden bu kadar yazma derdindeyim?
Nedir bu, bir takıntı mı? Görev mi? Görevse neden?
Ben mi seçtim bu amacı? Faydası ne?
Ya peki anlamı?
...
Yazmak iyi bir şey mi hiç bilmiyorum.
Yazmak savaşmak mı birşeylerle sürekli zihnimde?
Yazmak kusmak mı?
Tedavi olmak mı?
Yoksa yazmak, sanmak mı sadece bir şeyler yarattığımı?
...
Bir insan neden yazar?
-Sadece kendim için olması imkansız.
-Okunmak için yazıyorum o halde.
-Peki bu kadar mı?
-Olamaz, okunmak tek başına yetmez.
- Takdir edilmek mi peki öyleyse mesele?
-Evet bu da var kesinlikle.
-İnsanlara bir şeyler verebilmek mi?
-Evet neden olmasın.
Ama daha da fazlası...

Yazmak, en başta bir nefes hayatta kalabilmem için, nedeni nasılı kalitesi sorgulanamaz.
Yazmak, yarı yıkık son bir kale, yenik yaralı tiksinerek devam ettiğim her yeni günde
Yazmak, müdehale edemediğim evreni bükebilmemim o tek yolu.
Yazmak, değiştirmeyi istemek okuyanı.
Yazmak, seni ben yapmaya çalışmak,
Kederimi görmenizi, kahkahamı duymanızı istemek, yazmak
Yazmak haykırış, buradayım diye,
Yazmak ağlamak, anlatamadan gidiyorum diye hıçkırarak
Yazmak gülmek, giderken bile sırıtabilirim diye yalandan
Yazmak bir davet yalnızlığıma, en içten
Yazmak katılmayı istemek sizin de yalnızlığınıza,
Yazmak, yalancı bir ölümsüzlük hiç bitmeyeceğini sandığım,
Yazmak biteceğini de bilemek tüm acılarıyla
Yazmak, yine de varolmaya çalışmak bir satır kadar bile olsa,

Ve bir an bile olsa,
Yer kaplamayı dilemektir bu evrende.
...
Söz uçar yazı mı kalır?
Hayır hiç bir halt kalmaz bu hayatlardan geriye.
Yazmak paylaşmaktır.
Paylaşmak şahit aramak.
Şahit aramak, yaşadığımızı ispatlamaya çalışmak
...
İşte tüm mesele
...
Yaşamak
Yaşamak
Yaşamak
...
Ağız dolusu yaşamak!
Ve bunu kanıtlamak
...
Yazmak, yaşamaya çalışmaktır.




Bugün kedinizi benim için de sevin.
Kendinize iyi bakın.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB