Sarsılmaz

15 Aralık 2011 Perşembe 0 yorum


Neden?
Nasıl?
Ne zaman?
...
Ne kadar çok konuştum aşktan
Hayattan,
Amaçtan,
Kaderden,
Ne kadar da çok sıkıldım artık hepsinden...
...
Anlamlandırmaya,
Çözüm bulmaya çalıştığım onca şey...
..
Üşenmeyip sormaktan vazgeçemediğim milyon soru...
Sıkılmadan söylemeye devam ettiğim bir yaşam dolusu,
Kaybolup gidecek cümle ...
...
Burası kimin krallığı?
Kim kimin soytarısı,
Kölesi
Kim hangi sefilin bitli efendisi...?
...
Anlıyorum ki hepsi geçici varoluşumun anlık zırvalıkları, beni yoran.
...
Ne eski yeni bir fikir,
Ne dar geniş ,
Yürünmüş ya da geçilmemiş bir yol yok ,
Takip edilecek.
...
Görüyorum,
Önümde hepsi.
Hiç bir şey
Hiç bir anlam, olay, hareket, seçim kavranamaz,
Algılanamaz bu kısıtlı bilinçle,
Elle tutulamaz,
Ordan alınıp öteye konulamaz...
...
Dünde bugünde yarında,
Bir an dahi yargılanamaz...
...
Bana konuş istiyorum dünya
Bana anlat insan
Bana ağla aşk
Biri dahi yüzüme değmeden akıp geçsin içimden tanrı...
...
Bu değil artık,
Manayı;
Sebebi,
Çözümü arayan adam
...
Doğru,
Tüy gibi hafif,
Dün akşam orada,
Bu sabah burada,
Şimdi hiç bir yerde olan.
...

Her sabah tekrar ölümün kollarında hiç umursamadan
Hergün bir öncekinden sarhoş
Hergün bir öncekinden de
Sarsılmaz.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB