Mektup

1 Nisan 2012 Pazar 0 yorum


Her saniye boğazımda yutkunmamı engelleyen bu hüzün olmasaydı.
Bu denli berbat...
Bu denli çürüyormuş gibi hissetmeseydim.
...
Anılar bu kadar çok üzmeseydi,
Böyle hatırlanacaklarsa...
Hiç yaşanmamış olsalardı.
...
...
Canım bu kadar acımasaydı.
...
Yarın için,
Bir amacım olsaydı...
...
Bir küçücük nedenim,
Gülebilmek için yine,
...
Bir ufacık umudum,
Devam edebilmek için buna.
...
Düşünmekten çok yaşayabilseydim,
Her şeyin içini boşaltmasaydım...
Güzelliklerin keyfini sürebilseydim,
Tadını alabilseydim.
...
Bu denli yalnız olmasaydım,
Yalnızlaşmak için bu kadar çabalamasaydım.
...
Bir anlamı olsaydı yaptıklarımın...
...
Bok etmeseydim
Bu kadar
Aşkı.
...
Kapılar böylesi kapalı olmasaydı...
Dönüşsüz olmasaydı bu girdiğim yollar...
Bir dilek hakkım olsaydı,
Dönebilseydim o en başa.
...
Sayısız hatamı, düzeltebilmek için bir şansım olsaydı.
...
Çok değil,
Birazcık.
...
Sadece birazcık iyi hissedebilseydim.
...
Ya da,
...
Keşke bu kadar kötü hissetmeseydim.
...
Keşke bu kadar kötü hissetmeseydim.
...
Keşke bu kadar kötü hissetmeseydim.
...
...
...
...
..
...
...
O zaman yaşamak isterdim.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB