Kadının "Çirkin Oldum" Tribi

8 Temmuz 2011 Cuma 2 yorum

O yes,(ohh evet)

Kafam 1500 hatta 3500 belki daha da fazladır tam bilmiyorum, ne kaçta yattığımı, ne kaçta kalktığımı ne ne içtiğimi, ne evenasıl döndüğümü, ne işe nasıl geldiğimi hatırlıyorum anlayacağınız tam olarak olmak istediğim gibiyim. İmla hataları normalin üstünde olabilir şimdiden kusura bakmayın. Bugün konumuz “kadının çirkin oldum tribi”
Dün madem erkeğin psikozundan bahsettik bugün de biraz kadınlardan bahsedelim. (Ahh başım)
Evet konumuz kendi üzerinde, son periyotta vuku bulan değişiklikler neticesinde çirkinleştim tribine giren kadın. Hemen örnek verelim bunlar ne gibi değişiklikler.
1-Yeni saç kesimi - rengi
2-Yeni kostüm
3-Değişen ten rengi(Güneşte aşırı yanmış kadın gerçeği)
4-Yüzdeki sivilce
Vesaire vesaire...
Hemen saç kesimiyle başlıyorum,
1-Bayanlar lütfen saçınıza o kadar para harcamayın çünkü güzelliğin aslında saçla hiç alakası yoktur. Şunu asla unutmayın biz erkekler, poposu göğüsleri ya da yüzü güzel olmayan hiç bir varlığa güzel demeyiz diyemeyiz.(yüzü en son yazmış olmam ona daha az değer verdiğimi göstermez) Yani bünyenin gerisi yetersizken saçınız öyle olmuş böyle olmuş bizi ilgilendirmez. Saçım kötü oldu tipim bozuldu depresyonuna hiç gerek yok. Dazlak ta olsanız güzel olabilirsiniz.
2-Gelinlik giymediğiniz sürece sıkıntı yok merak etmeyin. Unutmayın en sevdiğimiz kadın türü iyi giyinen değil iyi soyunandır. Dolayısıyla konuyu gerçekçiliğiyle ele alın.
3-Mor, turuncu ya da mavi dahi olsanız bizim için farketmez yukarıda açıkladığım güzellik ölçütlerimize uyuyorsanız tasalanmanıza hiç gerek yok. Allahım çok feci yandım her yerim soyuluyor insan içine nasıl çıkacağım triplerine gerek yok. Biz “soymak” mastarından gelen hiç bir fiilin kötü olmadığını biliriz. Yani aşırı yanmış olma durumunun bizim üzerimizde olumsuz bir etkisi olmaz.
4-Sallayın sivilceyi, dekolte seviyesini arttırıp sivilce noktasına odaklanmamızı engellebilirsiniz. Zor olmayacaktır merak etmeyin zira zaten odaklanmak istediğimiz yerler orası. ( Çok önemli ve güzel silahlarınız var akıllı olun kullanın. )
Bu arada kendi üzerinizde yaptığınız değişiklikleri sakın farketmediğimizi, mal olduğumuzu düşünmeyin. Şahsım adına yeryüzü üzerinde değişen her şeyi anında farkettiğimi söylemek isterim, buna pek tabi kadınlarda dahil. Saçınızı mı kestiniz, makyajınızı farklı mı yaptınız hemen anlarım.
Bu sabah fondoteniniz fazla mı kaçmış, göz farınız mı eksik, her günün aksine bugün çiller, güneş lekeleri mi var yüzünüzde benden kaçmaz. Adamınız hatta en yakın arkadaşınız dahi farketmez ama ben farkederim. Niye böyleyim bilmiyorum ama öyleyim işte...
Yani şu; Sakın ola sen değişiklikleri farketmiyorsun demeyin. Dediğim gibi belki sizden bile çok farkediyorum sizdeki fiziksel değişikliği. Ama biliyorum ki güzel olanınız zaten hep güzel, olmayanınızda da yardırıp duruyor belki bir halta benzerim diye...
“Çok lüzumsuz bir eylem bu” derdim ama demiyorum çünkü emin değilim! belki lüzumludur, umut insanları hayata bağlayan önemli bir unsur nede olsa. O yüzden bu konuda aforizma üretmeyeceğim. Tek söylediğim şu;
Güzelseniz hep güzelsiniz, değilseniz davul zurna az.
Kendinize iyi bakın.
Ancak bilin!
Sizden güzel kedim var benim.
Haftasonu çok eğlenin.

2 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB