FC

29 Ocak 2016 Cuma 0 yorum


Fccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc,
Başımı elimdeki dergiden kaldırdığımda ekranda gördüğüm şey; boş word dosyası içinde sayfada ardı ardına dizilmiş “c” harfleriydi. Belli ki derginin alt köşesi klavyeye temas etmiş, tuş basılı kalmış. Satırlar dolusu “c”.  Yukarı çıkınca başında bir de”f” harfi olduğunu gördüm.
fccccc...
Silmeye gönlüm razı olmadı. Bıraktım öylece kalsın, vardır elbet bir anlamı. Onun altından başladım.
Olup biten her şeyi fazlasıyla ciddiye aldığımı söyleyebilirim. Beni ciddiyetsiz herifin teki olarak bilen herkes korkarım büyük yanılgı içinde. Aksine her şeyi ciddiye almaktan birgün gebereceğim.
Sende ki bu rahatlık ben de olsa diyor bazı arkadaşlarım.
Hangi rahatlık lan o? Ben miyim rahat?
Ben de sendeki bu umursamazlıktan istiyorum, nerden alabilirim?
Benim di mi o umursamaz olan.
hah.. haha...
Benim, benim hakkımda ne düşünülürün ötesinde bir umursamazlığım yok. Boktan ağdalı bir cümle mi oldu bu ne... Neyse onu da silmek gelmedi içimden.  Benim hakkımda ne düşünüldüğü bir tarafımda değil demek istedim sadece. Onun dışında malesef her şey bir tarafımda. Takıyorum çokça. Batıl inanç sahibi bile olabilirim bu konuda. Bir amacı olduğunu düşünme rahatsızlığı... Bu konu dediğim, işte olup biten her şey, ne varsa... Sineğin uçuşu, kağıdın parmağımı kesişi, camdan yansıyıp gözüme giren ışık, götüme giren vergi dilimi, basılı kalmış klavye tuşu, karşıma çıkan insanlar, çıkmayanlar, çıkıp kaybolanlar, boktan patronlar, ateşli aşklar, ilişkiler, olmayan adalet kavramı, roket atar bataryaları, el bombaları, ölümler, kazalar, doğumlar ve tabi ki ekmek tahtası.
Tesadüf yoktur sebep vardır. Ve her şey birbiriyle bağlantılıdır.
Bir ekmek tahtasıyla doğum arasındaki bağlantıyı göremiyor oluşumuz onun olmadığını göstermez. Gerçi evet olduğunu da göstermiyor. Öte yandan en iyisi bu cümleyi burada sona erdirmek yoksa tanrı vardır yoktura sonra onun ispatına doğru bir kayma gerçekleşecek. Oysa o konu çoktan kapandı. Vardı öldürdüm şimdi yok.    
Bunun bir savunma mekanizması olması muhtemel. Hayır tanrıyı öldürmenin değil, her şeyin birbiriyle bağlantılı olduğunu düşünme tutumunun. Ya da inancımı desek.. Geçenlerde bir yerde okumuştum. Şöyle demişti bilgili bir abi; İnsan bir amacı olmadıktan sonra emin olamaz; bu hayat bir ödül mü yoksa ceza mı? Anüsten yaşama amacı uydurma konusunda insanlık kadar yaratıcı az medeniyet var inanın bana. Bizde bir hayal dünyası var ki sormayın hiç bir galakside bu denli şişkinini görmedim. Yani feci halde sanrılar yaşıyor olmamız çok çok çok çok olası. Aman neyse canım yaşadığımız bile mucize zaten, varsın sanrılı olsun.
Peki hadi neyse onu bunu bırakın da  bu “fc” ne ki gerçekten? Var mı fikri olan?
Yukarıda bir “feci” kelimesi kullanmışım. Yoksa anlamı bu olmasın? Facia falan.. dikkat mi etmek lazım bugün? Ya da Football Club mı(fc)? Bahis falan mı oynamalı?
Belki birinin kız/erkek arkadaşının adının soyadın baş harfleridir. Bugün onun doğum günüdür sevgilisi de unutmuştur. Şans* eseri bu sayfayı görür hatırlar.  Neden olmasın?
Olabilir tabi, birinin işine yarayacağından eminim bu fc'nin.
İnanmayı seçiyorum  ben, bir amaca, sebeplere ve bağlantıya.
Size de bir şeylere inanmaya çalışmanızı tavsiye ediyorum. Yoksa hakikaten abinin dediği gibi oluyor hayat ödül mü ceza mı asla emin olamıyorsunuz.
Kendinize iyi bakın, bugün maaş günü paracıkları çabuk harcamayın.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB