Anahtar Kelimeler

14 Nisan 2015 Salı 0 yorum



Selamlar,

Bugün bir blog sahibi olmanın çok fazla göz önünde olmayan bir yanı üzerine konuşacağım. (Konuşacağım dememi lütfen dikkate almayın, keza konuştuğum ettiğim falan yok tüm olan biten bu yazı içinde.)

Hemen konuya girelim;
Bir bloğunuz olduğunda insanların size hangi kaynaklardan (arama motoru, site, forum vs.) ve hangi anahtar kelimelerle ulaştıklarını görebiliyorsunuz.
-Öyle bir yazdım ki sanki psişik olarak artık görmeye başlıyorsunuz gibi anlaşılıyor. Hemen açıklayayım. Hayır tabi ki bunu psişik bir yöntemle yapmıyorsunuz, bloğunuzun istatistikler sayfasından görüntülüyorsunuz.
E peki bunu yapınca ne oluyor?
Olan şu ki ilk etapta bir sıkıntı basıyor bir darlanıyorsunuz. Neden diye soracak olursanız lafı hiç uzatmadan size benim bloğuma ulaşılırken kullanılan ilk 5 anahtar kelimeyi gösteriyorum.(aslında her biri soru)
Bu arada anahtar kelime ne ola ki diyenler varsa kısaca anlatayım;
Adam/kadın işte her kimse google’da bu kelimeleri aratıyor. Google’da sağolsun kişiyi benim siteye yönlendiriyor.
Aha buyrun işte kelimeler; (Hatta kuru kuru anahtar kelimeleri yazmak yerine yanlarına muazzam önem teşkil eden cevapları da ekliyorum)  

1-Aşık erkek nasıl sevişir? (pancar motor gibi, köpek gibi, tatak tak tak…)

2-Erkeğin sevdiğini nasıl anlarız? (Bence bir sorun kendisine kimbilir belki yanlışlıkla cevap verir)

3-Kadın kiminle aldatır? (Tabi ki üç atıp tek sayanla)

4-Seven erkek de öpüşür mü? (Sanmıyorum ya olur mu öyle şey…. Sadece sevmeyenler öpüşüyor diye biliyorum ben…)

5-Aldatan adamın pişmanlığı nasıl anlaşılır? (El falına bakacaksınız. Hayat çizgisinin o kısmında  bir pişmanlık varsa orada görünür zaten. Yok görünmüyorsa hiç pişman değildir pezevenk kesin yine aldatır)

Görüldüğü üzere bloğum Güzin abladan hallice durumda. Aşkı ihtirası araştıranlar, tutkuyu bulmaya çalışanlar hep bende.
Şimdi haklı olarak diyebilirsiniz ki; Sevgili Batu sen bu konularda yazılar yazmamış olsan Google bu kelimelerle bloğun arasındaki bağlantıyı kurup bu kişileri sana yönlendirebilir miydi? Yönlendiremezdi hayır. Ama ben zaten ulan bu konular nerden çıktı millet neden bu konuları merak ederken benim siteme geliyor demiyorum.
Ben bugün sadece bir blog sahibinin toplumu analiz etme konusunda elinde bulunan bir araçtan bahsediyorum. Yoksa kim neyi merak ediyor, neyin arayışı içinde neyin peşinde bunları eleştirmiyorum.
Ama şöyle de bir gerçek yok değil.

80 farklı konuda 300 yazı yazdım ve açıkçası en az enerjiyi de kadın erkek konusundaki yazılarıma harcadım. Bana kalırsa bu basit konu ve daha da basit cevapları insan hayatında bu denli büyük bir yer tutmamalı.

Sevgilisinin kendisine aşık olup olmadığını bilmiyorsa bir kişi cevap zaten ordadır;
Yoktur öyle bir şey.

Pişman olduğunu söyleyen bir kişiye inanmayıp gerçekliğine kanıt olabilecek detaylar arıyorsa kişi; Pişman değildir karşısındaki.
Bu kadar basit.

Ama son bir cümle daha kurmak istiyorum.
İstiyorum ki sonsuz sorularınız için elinizde gerçek tek bir anahtar bulunsun.
...


Düşündüğün her şey yalandır insanoğlu,
Hissettiğin her şey hakikat.
...
...
...
...

Hepinize mutlu kavrayışlar.

Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere.


0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB