Şey

26 Ocak 2013 Cumartesi 0 yorum



Durumu baştan aşağı, her yönüyle ele alırsak dedi adam.
Beni bu noktaya getiren tanrının ta kendisidir.
Yapacağım tercihlerin, gireceğim yolların sonunda bana neler olacağını biliyordu.
Bana bunu o yaptı.
Canımı yakan, kalbimi kıran, bana haksızlık eden herkes onun planının parçasıydı.
Beni buna...
Bu olduğum şeye...
Bu umarsız, samimiyetsiz, soğuk, mesafeli yaratığa dönüştüren insanlar, onun araçlarıydı.
...
Şimdi çok daha iyi anlıyorum.
...
Bu.
İşte tam bu.
Bu karşınızda duran,
Onun arzusu.
Hep olmamı istediği şeydi.
...
...
Ya da dedi diğer adam,
Durumu baştan aşağı, her yönüyle ele alırsak...
Kendini bu noktaya getiren sensin.
Bunu kendine sen yaptın.
Dürüst ol söyle;
Seni paramparça edeceğini bildiğin kadınlara özellikle aşık olmadın mı?
İnsan olmayı bilmeyenden, dost yapmaya çalışmadın mı?
Olmadığını bildiğin halde, adalete inanmadın mı?
Seni buna...
Bu olduğun şeye...
Bu umarsız, samimiyetsiz, soğuk, mesafeli...
Uzak yaratığa dönüştüren insanlar...
Aslında senin kendin için özenle seçtiğin işkence araçların,
Kendini dönüştürme çabalarındı.
...
Suçlamak kolay,
Bir şeyleri...
Dağı, taşı, insanı, tanrıyı
...
Zor olansa kabul etmek varlığının sorumluluğunu.
...
Biliyorsun bu.
Evet evet işte tam da bu.
Bu karşında duran, her sabah aynada sana bakan.
Aslında hep olmak istediğin şeydi.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB