Mucizeleri Var Hayatın

23 Mart 2012 Cuma 0 yorum



Bazen düşeriz...
Ama düştüğümüzü söylemeyiz.
Hayır utandığımızdan değil,
Ya dinleyenimiz olmadığından,
Ya da dinleyenin umrunda olmadığından,
Susarız.
...
Hangisinin daha kötü olduğunu inanın bilemiyorum. Önemli de değil zaten.
Bugün konu düşmek kalkmak değil.
Bugün konu biri.
Bir başkası.
Umduğum, beklediğim, hatta tanıdığım biri bile değildi.
Konu uzaklardan bir dost. Ve onun yaptıkları.
Siz daha önce yaşadınız mı bilmiyorum ama ben yaşadım. Bir kaç mucize yaşadım.
Zaten hayatın bu tür küçük mucizelerinin de olduğunu bilmesem, görmesem... bir dakika bile yaşamazdım.
Ama varlar.
Ve o kadar gerçekler ki...
Peki siz?
Siz hiç daha önce bir mucize gerçekleştirdiniz mi? Çok mu iddialı geliyor kulağa böyle söyleyince? Oysa hiç değil. Mucize ne ki? Ne sanıyoruz, ne sanıyoruzsunuz mucizeyi?
Bahsettiğim şey ölüleri diriltmek, uçmak kaçmak değil.
...
...
Hiç...
Hiç daha önce...
Hiç daha önce çok kötü hisseden... berbat hisseden birini tek bir hareketinizle mutlu ettiniz mi?
Umarım etmişsinizdir, şayet etmemişseniz bile...
En azından bunu yapabilecek güce sahip olduğunuzu bilin.
Bunu bilmenizi yürekten istiyorum.
Buna, bu güce sahibiz,
Herbirimiz.
Yeter ki kullanmayı isteyin.
Siz yeter ki sevmeyi bilin.
Garip...
Bilirsiniz sevmek fiilini aşk dışında pek kullanmam... Ama bu akşam anlıyorum,
Hatalıyım,
Kullanmalıyım.
Dostum hatırlattı. Her şeyi aydınlatmaya çalışmalıyım.
Anladım ki bunca nefret, hırs,
Dinmeyen öfke,
Bozuk da olsa, adi de olsa, kötü de olsa... ona karşı bunca olumsuz düşünce...
Daha da kötüleştiriyor her şeyi.
Bunu daha önce bilmiyor muydum? Evet biliyordum, biliyordum ama unutmuştum,
Ve malesef bilmek, hatırlamanın yanında kat be kat değersiz.
Neyse ki,
Dedim ya mucizeleri var hayatın.
Siz ağlarken, gülen sevgiliden ötede...
Biri var.
Umulmadık...
Beklenmedik mesajları...
Asla bilmiyoruz... bize sıradan... bilindik gelen o tek cümlemiz....
Kimi nasıl da biranda tekrar yeşertecek.
Oysa bilmemiz gerek.
Kaybolmamak için topluca...
Bilmemiz gerek.
"Bu da geçecek".
Gülümsemeyi hatırlamak,
Ve hatırlatmak gerek.
Bugün karşıma çıkan dostum gibi...
Belki yarın karşıma çıkacak aşkım gibi...
Hayatın sönen ışıklarının yanında,
Parıldayan yıldızları da var.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB