Yeni Yıl Yeni Kararlar

2 Ocak 2012 Pazartesi 1 yorum


Tatata taaa!
İşte dün akşam itibariyle gün ışığına çıkan hayatımdaki ilginç gerçekler;(akşam nasıl gün ışığına çıkabilir ki diye düz mantıkla düşünmeyin lütfen cümleyi)
Eve su alınmayalı yaklaşık üç buçuk hafta olmuş. (Evdeki şişenin ağız kısmındaki yosun tabakasının derin incelemesini yaparak anladım.)
Meğer buzdolabımda üç adet onikili yumurta paketine sahipmişim hepsi dolu fakat ikisinin üzerindeki tarih 2010. (Sizce yesem bir şey olur mu?)
Uzun zamandır farkında olmadığım bir başka şeyse şu oldu;
Aslında benim bir ütüm yokmuş. Hiç olmamış. Ben tabi hiç ihtiyaç duymadığım için gömleklerimi ütülemeye düne kadar farketmemiştim bunu.
Üzüldüm koskoca adamım bir kıytırık ütüsü bile yok diye...
Gerçi hiç mi güzel bir şeyler yok derseniz,
Var, tabi ki var.
Mesela şarap şiseleri konusunda güzel haberler var, yarın öbür gün bu şişeler depozitolu hale gelirse, hesapladım hayatımın geri kalanında bir daha çalışmak zorunda kalmayacağım. Aynı şekilde yaşamımdaki bu şarap mevcudiyetinin bir getirisi olarak üşenmedim saydım evde tam on altı çeşit peynire de sahipmişim. Eğer mantıklı bir analiz yapacak olursak bu denli bir kalsiyum alımı neticesi açıkça görülüyor ki kemiklerim normal bir insandan yaklaşık sekiz kat daha sağlam.
...
Açıkçası tüm bunlar beni düşündürdü.
Bu kadar deli gibi şarap içmek... her adımda ayağa takılan şangır şungur boş bir şişeler...
Ev temizliğini bu denli iyiden iyiye salmak... kedi haklı siz de olsanız tuvaletin neresi olduğundan tam emin olamayabilirsiniz(pötürcük arada bir duvar kenarlarına çiş yapıyor)
Neyse yani evdeki bu sahneyi görünce dedim ki bu böyle olmaz.
Yeter.
Artık bazı kararlar almak lazım.
Aldım da. Hatta hemen aldığım kararları hayata geçirmeye başladım.
Önce dedim bir damacana su alarak başlayalım bu çılgın değişime. Daha ilk adımda tökezledim aslında hatırlıyorum bir ara sucunun telefonunu kaydetmiştim ama ne hikmetse bulamadım. Bulamadığım gibi telefonda gördüğüm isimlerin yarısını da tanıyamadım. Yakarım ulan dedim bu telefonu istemiyorum hayatımda gereksiz kimseyi sildim ne kadar hatırlamadığım insan varsa.
Ütü meselesine de çözdüm sayılır.
Mantıklı düşününce anladım ki hiç öyle kompleks yapmaya falan gerek yok ütüm yok diye.
Yoksa yok ütü napalım. Gerek yoksa olmamalı da.
Sordum soruşturdum ütü gerektirmeyen gömleklerden nerede satıldığını buldum, akşam çıkışta da gidip onlardan alıyorum.
Ayrıca bundan böyle eve asla yumurta da almayacağım. Sonuçta baksanıza sevmiyorum ki yemiyorum. Ne diye dursun dolapta boşu boşuna.
Ardından topladım tüm şarap şişeleri attım devasa bir çöp poşetine, karar da verdim daha da bundan sonra şarap içmeyeceğim. Viskiye dönmenin daha mantıklı olduğunu gördüm. Onun bir şişesi daha uzun gideceği için ortam temizliği açısından faydalı olacağını düşünüyorum..
Yani sizin anlayacağınız bu sabah itibariyle işler yoluna girmeye başladı bile.
Hoş oldu bu yeni farkındalık, hoş oldu kendim için daha iyi olanı anlamam.
Bundan sonra yeni yaşam tarzıyla yeni bir Batu ve kedisi olacak karşınızda.
Ne diyelim yeni yıl, yeni kararlar...
Bugünlük bu kadar arkadaşlar kimse geyiksiz kalmasın diyerek şimdilik aranızdan ayrılıyorum.
Kendinize iyi bakın.
Çok çalışıp kendinizi yormayın keratalar.

1 yorum:

  • Adsız dedi ki...

    Valla harika tebrik ederim. Uygulamada zaman zaman zorluk çeksek bile en azından alınması gereken kararların olduğunu farketmek de güzel bir şey

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB