Gidip Uyusam

13 Ocak 2012 Cuma 0 yorum


Çalışmak istiyorum bugün...
Çok çalışmak.
Ama öyle böyle değil,
Başka türlü çalışmak;
Yavru köpek falan bulsam, mıncıklasam doyasıya,
Tüm kötülere sarılsam, hepsi ayçiçeğine dönüşse,
Jüpiter kadar büyük ciğerlerim olsa, tek üfleyişte tüm yangınları söndürsem
Ağaçta kalmış hiç kedi bırakmasam,
Öksüz panda yavrularına babalık yapsam,
Bir buharlı tren geçirebilsem önümden tüm gürültüsüyle,
İçinde herkes mutlu, gören herkese umut veren.
Üç beş parça kahverengi, mavi,
Alabildiğine yeşil olsa İstanbul bakışlarımla.
Bir kadınım olsa istediğim anda,
Kafasını göğsümden kaldırmasına hiç izin vermesem.
Huzur içinde erisem,
Eriyip toprağa karışsam
Dünya daha güzel bir yer olsa....
...
Burada sertçe dürtse bir şeyler beni,
Sarssa,
Sırf beni de değil tüm ayılamayanları kendine getirse,
Koparsa,
...
Uyanın dese bu rüyadan,
Burası Dünya,
Bugün Cuma,
...
...
...
İşte şimdi oldu,
...
Hiç çalışmamak istiyorum bugün,
Ama öyle böyle değil,
Başka türlü çalışmamak,
Kıpırdamamak dahi,
Hemen şimdi her yeri alevler sarsa deli deli,
Yansa cayır cayır, bitse bu Dünya,
...
Ben de küllerine işesem,
Sonra atlayıp gitsem evime, kedime sarılıp uyusam.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB