Akış

3 Ocak 2012 Salı 0 yorum




İçimde ne varsa söylemişim gibi geliyor bazen,
Sonra geçiyor
...
Nasıl oldu yine bu?
...
Nasıl oldu bilmiyorum
Ama yine oldu,
Doldum,
Dolmuşum.
Yine bir dolu cümle,
Karman çorman,
Karışık...
Sakinken bir an,
İki saniye sonra,
Yineher şey başka türlü karmakarışık.
...
Hisler...
Bu düşünceler...
Bu baş belaları...
Kimi hoş kimi farklı...
İnsanların içlerinden sızıp bana sataşıyor
Dolanıp duruyor gözlerimin önünde,
Ciğerlerimde, parmak uçlarımda...
Sürtünüp duruyor bacaklarıma şımarık bir kedi gibi
Milyon kere milyon tane...
Sanki gezegenin yaşadığı ben istemeden de içime doluyor.
Kimi eğri, kimi düz,
Kimi buruk kimi sağlam,
Şanslıysam iyi,
güleryüzlü
Çoğunlukla kötü,
Gece gibi korkulu
...
Her ne varsa olup biten,
...
Gelip bana akıyor.
Gelip kuru cildime dokunuyor
Asla durmuyor.
...
...
Bazen içimde ne varsa söylemişim gibi geliyor.
Boşmuşum gibi,
Durulmuşum gibi,
Sonra kendimi yine bir şeyler yazarken buluyorum.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB