Seçimler ve Sonuçlar

9 Aralık 2011 Cuma 0 yorum

Zihnim normal olarak bulanık hem de ölesiye ,
...
Açıkçası bu biraz fazla oldu.
Daha önce hiç bu kadar alkollü şekilde bir iş yerine geldiğimi hatırlamıyorum. Ne buraya ne başka bir başka yere...
İşin komik kısmı (ya da çok da emin değilim bir komik kısım var mı) yürüyemiyorum bile
Ama sarsılmaz bir içgüdüyle motosiklete atlayıp buraya gelmeyi başardım. Bu sefer de ölmedim. Ama bir gün ölürsem hiç şaşırmayacağım bu yolda. Öldüğünüzde zaten şaşıramazsınız demeyin çünkü ölüm anında şaşırabiliyorsunuz inanın bana (daha önce çok kez yaşadım)
...
Saçma, mantıklı, uzun, kısa parça parça bir sürü cümle geliyor aklıma...
Biri de “Korkunun ecele faydası yok”
Yalan.
Belki de en büyük yalan...
Yalan olmasa bile ucu çok açık ve anlamının ötesine gitmeye çalıştığım her an bana izin veren güçsüz bir önerme bu.
Benim gibiler için korkunun ecele epey bir faydası olurdu açıkçası.
İçimde birazcık olsun korku olsaydı belki de herşey daha farklı olurdu...
Belki geri dururdum pek çok şeyi yapmaktan.
En basiti motosikletten... sonra aşktan, yazmaktan, düşünüp durmaktan,
İnsanı eşeleyip durmaktan... çözmeye çalışmaktan...
Saçmalıyorum şu an...
Olmayan ve olmayacak bir şey üzerine konuşmanın hiç bir anlamı yok.
Olan oldu... her ne seçim yapıldıysa yapıldı, ben oldum...
Artık ben varım...
Siz de öylesiniz. Hepimiz seçimlerimizi yaptık bu günelere ulaşabilmek için ve bunun getirileriyle yaşamak zorundayız.
Önünüzde duran bu ekran, parmaklarınızın altında duran o klavye.
O içinde bulunduğunuz ev, ofis ya da herneyse,
O yanında durdup nefesini soluduğunuz adam, kadın...
Ya da duvarlarla konuştuğunuz o boş oda
Orada olmayı siz seçtiniz,
Biz seçtik.
Belki doğru, belki yanlış kararlar verdik
Ama unutmayın bunu biz seçtik
Hayat sadece olasılıklardan ibaret, başka hiç bir şey yok...
Çocukluğumda vardı o eski macera kitapları, seçme hakkı verirdi size
Bundan sonra kahraman ne yapmalı?
Neyi seçtiğimize göre değişirdi hikayenin sonu, bizler de tamamen aynıyız...
Her seçimde bir başka olasılığı yokedip yolumuza devam etmek zorunda olan "şansız" canlılarız.
Ama başka yolumuz da yok.
Acaba bunu değil de diğerini seçseydim ne olurdu?
Bırakın,
Bırakın artık,
Henüz dün de olan bile artık çok eskilerde kaldı...
Giden gitti, her şey çoktan bitti.
Bunu sormaya hakkımız yok zaten,
Asla da olmayacak. Sorup da boşu boşuna acıtmayın kendinizi...
Bir zamanlar bir üvey babam vardı,
Yo hayır ölmedi, annem terketti
Diyebilirim ki hayatı boyunca durmadan hatalar yaptı,
Ama onu tanıdığım dönem ağzından tek bir doğru cümle çıkmıştı;
Hayatta her şeyi yap,
Eğer sonuçlarıyla yaşayabiliyorsan.
...
Bir insanı insan yapan, vareden,
Seçimleridir başka hiç bir halt değil...
Bir insanı öldürense, seçimlerinin sonuçlarını kabul edememektir.
...
Yeni bir gün bu, dumanlı hayatımda
Ne kötü, ne iyi
Ne umut vadediyor, ne ölüm,
Her zaman ki gibi devam ediyorum yürümeye,
Elimden geldiğince düşmemeye
Yanımda küçük burunlu kedimle.
...
Şimdi değil,
Yarın değil,
Belki hiç bir zaman değil;
Yutkunamam
Gevşetip elimi bırakamam,
Ölüyorum denemez buna
Ama yaşadığım da söylenemez,
...
Vakit geçiriyorum sadece bu toz ve rüzgar krallığında,
Tüm seçimlerimin sorumluluğuyla.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB