Vodoo Bebeği Yapımı

17 Haziran 2011 Cuma 16 yorum

Günaydın millet. Hiç başka laf etmeden konuya geçiyorum. Bu sabah bir de baktım ki okuyucularımdan biri feryat figan yana yakıla benden Vodoo bebeği-büyüsü nasıl yapılır öğrenmek istiyor. Önce kendisiyle telefonda görüşüp bunu neden yapmak istediğini sordum, haklıydı laftan anlamayan bir müdürü vardı ve haddinin bildirilmesi gerekiyordu ancak yine de bu önemli bilgiyi açıklamak konusunda kararsızdım. Sonuçta bir başkasının ciddi zarar görmesi söz konusuydu. Ancak kara büyü de olsa gerçek gerçektir ve her nevi gerçek benim sorumluluk alanıma girer diyerek sonunda okuyucumu bu konuda aydınlatma gereği duydum.
Vodoo nedir bilmeyen yoktur sanırım yine de muhtemel cahiller için anlatıyorum. Bir bebek yardımıyla zarar verilmek istenen kişiye türlü işkenceler yapmaya yarayan Haiti ekolü bir büyü uygulamasıdır.
Tahmin ettiğiniz üzere bu bebek çiftleşilerek yapılmıyor. Çiftleşilerek yapılmış bebek yoluyla yapılan işkenceye evlilik denir lütfen bu ikisini karıştırmayın. Amaç aynı, ancak yöntem farklıdır. Bu bebeğin normal bebekten başlıca farklarını şöyle açıklayabiliriz;
Sizin soyadınızı taşımaz. Büyümez. Haliyle büyüdükten sonra da sığ, tatsız, tatminsiz, bet hayatı için sizi suçlamaz. Bu bebeğin korunmaya kollanmaya ihtiyacı yoktur aksine sebepsiz dövüp hırpalayabilirsiniz. Bir nevi ideal bebek yani.
Yapıma geçeceğiz ama önce malzemeler;
*İşkence yapılmak istenen kişiye ait her nevi obje(elbise,saç, kulak kiri vs.)
*Makas,İğne, iplik(iplik siyah olmalı)
*Beyaz kumaş(mümkün olduğunca kirli olmalı)
*Siyah marker kalem, iki adet raptiye(İşkence yapılacak kişinin göz rengiyle aynı olacak)
Şimdi uygulama;
İşlem toplamda dört geceden oluşuyor, son gece yani dördüncü gece dolunaya denk gelmeli bunu sakın göz ardı etmeyin. Diğer üç gece farketmez. Bir önemli nokta ise bebek yapılırken cenabet olmanız gerektiğidir. Burada kara büyü yapıyoruz ne kadar kirli, pis olursak büyü o denli kuvvetli olur o yüzden elinizin altında atlayabileceğiniz birileri varsa hemen atlayın yoksa otuzbirden başka çare yok. Kızlar sizde atlayacak kucak varsa atlayın yoksa fasülyeyi manuel olarak titreteceksiniz. Şimdi cenabet olduğunuzu varsayarak bir sonraki adıma geçiyoruz. Zaten bu kısım basit ilk gece kirli beyaz kumaştan bir bebek dikeceksiniz, ama attığınız her ilmekte nefret edilen daha doğrusu bu bebeğin sembolize etmesini istediğiniz kişinin adını söyleyeceksiniz. İkinci gece bebeğin içini bu kişinin eşyalarıyla dolduracaksınız; bu sırada sembolize edilen kişinin annesine söveceksiniz. (işlemi ağırdan alıp küfürü uzatmanız ritüelden aldığınız keyfi arttıracaktır) Üçüncü gece ise marker kalem ile işkence yapılacak damcık ağızlının(kendimi tutamadım kusura bakmayın) ağzını bebeğin üzerine çizeceksiniz.(Biçime lütfen dikkat edin az önce belirttiğim şekilde çizin) Dördüncü gece yani dolunay gecesi elimizde gözleri olmayan bir bebek olacaktır. Gece yarısı olduğunda bebeğin gözleri olacak raptiyeleri de bebeğe monte edin artık hazırız.
Ritüel kısmı;
Bebeğin yüzü dolunaya bakacak şekilde havaya kaldırın ve şunları tekrar edin;
*Ahanda bebek budur ay dede, lanet indir bunun beynine
*Ahanda bebek budur ay dede, çıban çıksın götünde
*Ahanda bebek budur ay dede, intikam bahşet bendenize
*Ay dede, ay dede, canımsın ay dede, adamsın ay dede...
Ritüeli ayın önünde saygıyla eğilerek bitiriniz. Artık hazırız, bu noktadan sonra bebeğe ne yapacağınız hayal gücünüze bağlı ancak size tek bir tavsiyede bulunacağım “işi yavaştan alın” tadını çıkarın.
Yazının bundan sonraki kısmı uyarı niteliğinde olup kişisel bir tecrübeye dayanmaktadır okunmasında yüksek fayda görüyorum.
Bakınız sayın okurlar Vodoo bebeği yapımında en önemli nokta bebek yapılırken lüzumundan fazla özenmektir. Bırakın biraz çirkin biraz itici kalsın, sakın ha sakın elinizden gelen en şirin bebeği yapıp birde kıçına don giydirmeyin aksi halde geçmişte benim yaşadığım gibi bir olayla karşılaşmak durumda kalabilirsiniz. O zamanlar sene 1996 idi ben kara büyü araştırmalarımı tamamlamış Haiti seyahatinden henüz yeni dönmüştüm. O zamanlar çok kıl olduğum öfkelendiğim bir zat vardı. Hemen ilk denememi onun üzerinde yapmak için kolları sıvadım, amanın sormayın öyle bir bebek yaptım ki bırakın iğne sokmayı, çekiçle vurmayı öpmeye kıyamazsınız.Bir de bunun üzerine babalık hislerim iyiden kabarmasın mı bebeğe bir de isim koydum, Polat. Biz baba oğul balığa mı gitmedik, karıya kıza mı takılmadık, hatta durum o kadar ilerlemişti ki ben araştırma işlerim için evden ayrılmak zorunda kaldığım dönemlerde bakıcı tutuyordum kendisine. İşte bu dönem bir bilinmezi daha keşfettim. Hatırlarsınız sonuçta bu bebeğin birinin sembolü olması gerekiyordu, hah işte o uyuz olduğum adam ben bebeğe ne kadar iyi bakarsam hayatta o kadar başarılı olmuştu. Bu dilemma içinde bir kuş gibi çırpındığımı dün gibi hatırlarım. Polat’a olan sevgim mi? yoksa herife olan öfkem mi ağır basacaktı? Bu karar vermeye çalıştığım üç aylık periyot içinde herifin başarısı tepe noktaya çıkmış cumhurbaşkanı seçilecek düzeye ulaşmıştı. Ve yapmak zorunda olduğum şeyi yaptım. Polatı Princess Hotel’in saunasında bıraktım. Haberlerde gördüğüm kadarıyla herif toplantının ortasında fenalaşıp, hastaneye kaldırılmış ancak kuru eriğe dönmüş bedeni için yapılacak bir şey artık yokmuş. Polatı ise bir daha görmedim...
Yani size tavsiyem bu işi yapacaksanız elinizi çabuk tutmanız ve bebeği yukarıda dediğim gibi na-sempatik yapmanız. Bebekle duygusal bağ yok anlaşıldı mı? Mümkün olduğunca ruhsuz, donuk, ve soğuk olmalısınız. Amaç amaç amaç! Amaçtan sapmak yok! Bunu asla bir saniye bile olsa aklınızdan çıkarmayın. Ve son olarak şunu söylemeliyim ki işkence yapılacak kişi ne kadar kötü olursa olsun bir an gelip motivasyonunuz düşebilir kendinizi yorgun hissedebilirsiniz bu gibi durumlarda bebeği ayağından bir ip yardımıyla orta yükseklite bir yere asın ve bebeği sallayın bundan sonrasını kedinize bırakın. O gereğini yapacaktır. Mutlu intikamlar.

16 yorum:

  • Adsız dedi ki...

    ya kirli bulunmak için cenabete mi gerek var yani bazıları regl dönemi olmaz mı o zaman da kirli gözükürsün

  • Adsız dedi ki...

    Yapılacak tüm işlemler bunlar mı? Yani tüm bunları yaparsak kesin sonuç elde ederiz değil mi?

  • Unknown dedi ki...

    Vodoo bebeğini platonik aşkımıza adıyorsak ve platonik aşkımız bizi tanımıyor ama yolda karşılaşıyorsak bir saç teli kulak pisliği veya başka bir şeyi nasıl bulacaz

  • Unknown dedi ki...

    Bu çok anlamsız!4 günde tamamlanması zorunlu mu? Tabiii dolunayda? Ben de voodoo büyüsü yapmak istiyorum. Fakat dinime saygın bir insanım. Günaha kalmak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor? Bir de başka bir sitede voodoo bebeği yaparken uygun renkteki ip ve kumaş gerektiğini söylüyor. Siyah kumaş ve ip lanet ve ölüm büyüleri içinmiş. Ama ben lanet büyüsü yapmak istemiyorum! Sitede mavi renkteki kumaş ve ipin sevgi için olduğunu söylüyor. Gerçekten renkle bi ilgisi var mı?eğer voodoo bebeğine aşk büyüsü yaparsam dinden çıkar mıyım? Ya da büyü işe yarar mı? Dolunaya hangi sözleri söylemem gerek. Voodoo bebeğine aşk büyüsü yapıcaksam bunun bi yaş sınırlaması var mı? Yaşım biraz küçük de... ve daha önce hiç büyülerle işim olmadı... büyüyü yaparsam bana bişey olur mu? tabbiii... bide Dna var... hoşlandığım çocuk bana hiç bakmıyor bile! Dna'sını almak zor....voodooo bebeğinin ona benzemesi zorunlu mu? LÜTFEN SORULARIMA CEVAP VERİN!.BU BÜYÜYE İHTİYACIM VAR!

  • Unknown dedi ki...

    Bak kardesim kendini topla kendine hakim ol bu orospulara uyma. İyi niyetli büyüde kötü niyetli büyüde allahin asla affetmeyecegi cirkin bir davranistir. Bende iyi niyetli buyu yaptirmak istiyorum ama bunun buyuk gunahlardan oldugu icin yapmiyorum daha detayli bilgi istersen sna yardimci olurum

  • Adsız dedi ki...

    allahın selamı üzerinize olsun
    yazdıklarım tavsiye değildir benim görüşümdür dünyalık hoca denilen bir zaatla anneanem
    sayesinde tanıştım mehrum babam hakkıknda gitmiştim yalanı haram kılan rabbim adına gördüklerim
    duyduklarıma inanamazsınız yoktur böyle bir zaat dersiniz mehrum babamın mevkisine kadar görmüşümdür
    iki gün sonra teşşekkür için gitmiştim benden sonra bir bayan daha geldi evladı içindi sanırım rızık
    için gelmiş ve bende yanların daydım kafam biraz dalgındı dünyalık hocanın o bayana dediği şu sözünü
    hatırlıyorum (Eğer dünya Allah nazarında sivri sineğin kanadı kadar bir değer taşısaydı tek bir kafire
    ondan bir yudum su içirmezdi) dediğnde anladım çok buyuk ulema oldugunu anneannem şöyle demişti bana dünyalık
    hoca hakkında hz.isanın dünyadaki gölgesi gibidir ister onun sayesinde haram işler yap ister kalp gözünü aç
    helal ameller işle şu dünya işleri arasında hiç bir dünyalık işlerini geri çevirmez aşksan meşkine kavuşturur
    kaybolmuşsan kayboluşun başlangıcına götürür lakabı üzerindedir dünyalık hocadır anneannem demişti 0552 655 34 16

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB