Üç Günde Süper Güçlere Sahip Olma Kılavuzu

10 Haziran 2011 Cuma 134 yorum

Selam. İşte Cuma geldii, ha evet geldi de ne oldu di mi? Ölmez de sağ kalırsak çok defa gelmeye devam edecek bir orjinalliği yok haklısınız. Sayın okurlar bugün tarihte ve günümüzde her zaman sır gibi saklanmış bir başka gerçeği daha su yüzüne çıkartıp hepinize dilediğiniz süper güçleri nasıl elde edeceğinizi açıklayacağım. Evet yanlış duymadınız bundan sonra ezik “Clark Kent”(bilmeyenler için söylüyorum Superman’in sivil kimliği) hayatların(m)ız sona erecek. Bu güçlerle ne yapacağınız size bağlı, ben tabi ki böyle bir sorumluluk altına girip size bu gizli bilgiyi açık ettiğim için sizlerden özveri ve rasyonalite bekliyorum. Ricam güçlerinizi iyilik için kullanmanızdır.
Güç sınırlaması yoktur bu zamana dek gördüğünüz bildiğiniz ya da hayal ettiğiniz güç neyse işte o sizin olacak. O yüzden ufkunuzu geniş tutun. Bazı zevzeklerin “örümcek adam olcam” diye bağırdığını duyar gibiyim, gerzek olmayın, mantıklı makul olun her aklı çalışan türk insanı örümcek adamın İstanbul’da çok sıkılacağını bilir. En fazla Maslak bölgesinde plazalar arasında takılırsınız. 2.haftanın sonunda da ondan da sıkılır atarsınız kendinizi boşluğa. Gerek yok, örümceği unutun bu bir. İkincisi akrebi de unutun mileti sokmakla süper güç-kahraman olunmaz. Bize sokan sokana zaten siz bir şeyler yapacaksanız gireni çıkartmaya çalışanlardan olun. Böcek familyasından sadece karıncayı uygun görüyorum kendisi bildiğiniz gibi boyuna göre haddinden fazla güçlüdür. Ağırlığının 100 katını kaldırabilir ancak benim yüküm bana zaten yetiyor daha da fazla bir şey kaldırmak istemiyorum diyebilirsiniz. Çok anlaşılabilir bir durum. Sizi suçlayamam. Hayvanat familyasından yapılacak seçimler keza yine size kalmıştır ayı gücü, çita hızı, şahin gözü, eşek ziki gibi süper güçler amacınız doğrultusunda işe yarayabilir. Bunlar dışında daha geniş bakış açısına sahip olanlarsa zamanı bükme, teleportasyon(bir yerden bir yere ışınlanma), telekinezi(düşünce gücüyle eşyaların hareket ettirilmesi), telepati(düşünce okuma vs) gibi güçlere yöneleceklerdir.
Telepatinin çokta keyifli olmayacağı kanaatindeyim. Zannımca herkes zaten aynı şeyleri düşünüyor, sıkıntı, dertler, para pul, yaşlanma, kaçan fırsatlar vs. Aynı kitabı tekrar tekrar okumaktan çok farklı olmayacaktır.Daha da kötüsü derin bir sessizlikle de karşılaşabilirsiniz. Telekinezi görece olarak eğlenceli ve havalı olabilir ancak o da sığ bir güç olarak kalacaktır. Bir elmayı, bir sandalyeyi ya da arabayı hareket ettirebilmek süper güç sayılmaz. Asıl hareket etmesi gerekenler şey kitlelerdir lütfen unutmayın. O da ancak hepimiz aynı anda istersek olur yani telekineziye gerek yok. Burada oturup tüm süper güçleri tek tek saymayacağım. Anlatmak istediğim oturun önce derin derin düşünün neyi istediğinizi. Eğer bulduysanız istediğiniz gücü, haydi artık işleme geçelim.
Gerekenler;
4 adet Crt(tüplü eski tip) televizyon tercihen 72 ekran, daha büyüğü olursa daha da iyi. (Televizyonların hepsinin aynı boyda olması çok önemli)
1 adet mikro dalga fırın(Arçelik marka) Benim evde bu marka var diğerleriyle denemedim.
50 paket GDO’lu püskevit(sanırım doğrusu böyle yazılıyordu). Marka ve içerik önemli değil ihtiyacımız olan şey GDO (bu nedir bilmeyen varsa açsın araştırsın) Açılımı “genetiği değiştirilmiş organizmadır”
Ve son olarak tabi ki gücünüzle alakalı olan asıl obje.(illa “böcük” adam olcacağım diyenler için bu bir çekirge olabilir, zamanda seyahat etmek isteyenler için bir adet kol saati yeterli olacaktır, ışınlanmak isteyenler ise uzay yolu dizisindeki “skatinin” vesikalık bir fotoğrafını kullansın.)
Uygulama;
Dört adet televizyonu ortada “asıl objemiz”(yukarıda dedik ya) kalacak şekilde birbirine bakacak konumda yerleştirin. Yukarıdan bakıldığında bir artı şekli oluşmuş olmalı. Televizyonları fişe takıp kral tiviyi açın ve objeyi üç gün üç gece televizyonlardan gelecek radyasyona maruz bırakın. (Obje böcek ya da hayvansa yerini sabitlemek için bardak ya da tasma kullanın ayrıca zavallı ölmesin diye beslemeyi unutmayın)
Siz bu süre içinde (üç gün boyunca) durmaksızın GDOlu püskevit yiyeceksiniz. Püskevitleri paketten nazikçe çıkarıp mikro dalagaya koyun makisimum dereceye getirip ısıtın ne kadar sıcak olursa etkisi o kadar iyi olur.
Amacımız şu; Radyasyon yüklenen obleyle işlem sonunda temas edildiğinde genetik aktarım için kendimizi hazır hale getirmek. Eğer dediklerimi eksiksiz yaptıysanız üçüncü günün sonunda elinizde manyağa dönmüş(obje canlıysa) ve muazzam radyasyon yüklenmiş bir objeniz olacaktır. Obje canlıysa zaten bardaktan çıkarmaya kalktığınız anda sizi ısıracaktır ki zaten istediğimiz de bu. Yok obje cansız ise örneğin bir kol saati olsun, saati kayış bölgesinden başlayarak gösterge kısmına kadar yalayınız. Genetik aktarıma hazır olan vücudunuz objeden aldığı yeni genleri 48 saat içinde bünyenize adapte edecektir. Artık hazırsınız. Uçun, kaçın, ışın atın ama lütfen insanlığı kurtarmayı da unutmayın. Gücü olup da kullanmayan kimseye hakkımı helal etmiyorum.
Not: Uygulamayı ben kedim üzerinde yaptım ve obje olarak yine bir kedi kullandım. Sonuç süper sonik sevimli hale geldi. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere.

134 yorum:

  • Adsız dedi ki...

    Uyguladım, Sanırım oldu dolabı iki elimle kaldırabiliyorum sehpa kaldırır gibi :)

    - Teşekkürler...

  • Adsız dedi ki...

    Radyasyonun ortasinda ben oturdum 3 gun 3 gece ve gdo yu kopege yedirdim sonra kopegi isirdim simdi turkce konusuyor cilgin şey :D

  • Adsız dedi ki...

    Radyasyonun ortasında ben otursam 3 gün püskevit yesem sonra kendimi ısırsam olur mu :) ?

  • Adsız dedi ki...

    Allah aşkına buna inandığınızı söylemeyin bana ya. :D Böyle bi şey mümkün mü lütfen rica ediyorum sizden.Tamamen şaka amaçlı yazıldığı apaçık ortada.GDO'lu püskevitleri yiyince süper güç kazanmak yerine çok ciddi hastalıklara davetiye çıkarırsınız bedeninizde.Eğer süper güç istiyorsanız dua edin,Allah'a yalvarın.Dua her şeyin çözümüdür. ;)

  • Adsız dedi ki...

    Herşey allahla olacak diye birşey yok. Ve mağdem inanmiyorsun bu siteye bu yazıların hepsini okuyup o onca vaktini harcamak ve burdaki insaarı bu yorumla ezmek için mi geldin ? Demek sende böyle şeylere sahip olmak istedin. Ve ayrıca herşeye de allahı katma.

  • Adsız dedi ki...

    Gerçekten çok saçma ve sizde buna inandiniz üç gün o televuzyonler açık olsaydı gözleriniz bozulur kulaklarınız duymadı:D nerde bnce istiyorum özel güç ama telekenize yapıyorum bu kadar basit:D

  • Adsız dedi ki...

    Bence böyle bir şey olabilir. O yorum yapan arkadaş goygoy yapıp buralara uğramasın bir daha. Neyse. Ben süper güç olarak zamanda yolculuk yapmayı isterdim ( Şu kol saati yöntemi bayağı hoşuma gitti ha :):D )Eğer böyle bir gücüm olsa zamanda ileri ve geri giderek tarihte neler ya da neler olacağına bizzat hait olmak isterdim. :):)

  • Adsız dedi ki...

    Ele alınan yazı acayip ama hoş, yorumlara da baktım ve şu yorumu eklemek istiyorum: Bence, bunlar eğlenceli ve komik şeyler. Ama hiçbiri bir işe yaramayacaktır.. Eğer öyle olsaydı, bilim adamları bulur veya deneyenler olur ve habere felan çıkarlardı.. Unutmayın: Allah her insanı aynı özellik ile yaratmıştır.. "Onun(Allah'ın) izni, haberi veya rızası olmadan, bir yaprak bile dalından kopup yere düşmez..
    Her neyse gerçekten enteresan şeyler komik hem de acayip. Yazar gerçekten başarılı o nedenle tebrik edeceğim..

  • Adsız dedi ki...

    bunların hiçbiri doğru değil.Ben kendi yöntemlerimle kendimi geliştirerek bir şeyleri dondurabiliyorumm.İster inanın,ister inanmayın.Arkadaşım ateşi,diğer arkadaşım ise toprağı kontrol ediyor.Hatta bunun yüzünden bir arkadaşımın peşine polis düştü

  • semih dedi ki...

    zamanda yolculuk tutarsa gecmise dönūp bu yazıyı silmem gerekli !! Herkesten özellikle batudan özūr dilerim :( :(

  • Adsız dedi ki...

    Bazı seyleri hissediyorum 6. His ama akıl okuyabiliyorum bu his falan değil bunlar burda anlatilmaz ama bana yardım edebilecek birisi var mı?

  • Adsız dedi ki...

    Turkiyede insanlar boyle seyleri kale almiyor ama ingilterede onem veriliyor

  • Unknown dedi ki...

    Cidden malkasmayin allah herseyin cozumcusudur bende istiyirum amaalkahada dua ediyirum alkah istemesse hic birsey olmaz bu arada her seye allahi katma diyen sakak varligi alkaha havak ediyorum...

  • Unknown dedi ki...

    Ulan kalpsiz beyinsiz akılsız fikirsiz duygusuz mutsus ciyersiz bobreksiz inancsiz imansiz herseyin basi allahtir allah istemmese yaprak dusmez hadi cnm uzaaaa yorumumu tekrat tekrar oku ufkun genislesin buda sana kapak

  • Unknown dedi ki...

    Bakın Allah herkezi esit yaratti ama insanlar beyninin 6 da 1ini kullaniyorlar eyer aklinizi kulkanirseniz neden olmasin ucarsinizda beyinde okursunuz tarihlerin birinde halepten şama insan oglu ısinlandi ama herseyin basi allah ve dua her kapiyi acar
    NOT: insan oglu isterse kafasini kullansa yapamiyica hic birsey yokturrrrrrrrrrrrr

  • Unknown dedi ki...

    Ay valla komikmis ya istiyorum bende inanayim ama biliyorum gercek diil.keske olsada arkdaslar yapan varsa diye soluyorum yapmayin uc gun radyasyon gormus bir objeyle temasa gecmek vucudunuza zarar verebilir yazardanda bole seyler yazmamasini rica ediyorum ciddiye alan olur radyasyon cok zararli

  • Unknown dedi ki...

    Sizin ustun guc bildiginiz sey keramet yada mucizedir Buda ancak ruhun mertebelerde yukselmesiyle allahin izniyle olur cok Hollywood filmi izlemissiniz

  • Adsız dedi ki...

    Osuruk bocegiyle yaptım İstanbul u yaşanmaz kokulu bir hale getiren Yaw sg komedi diye yorumları okuyordum ilgimi çekti bakayım dedim ��������

  • Dilara Arslan dedi ki...

    Halbuki tam tersini yapmalıydın. Gerçi sen demişsin ben hiç yapmadım .Neyse bir dahakine diğer türlü yaparsın bisküviyi sen yersin ,zadyasyonun içine köpeği koyarsın ve köpek seni ısırır sen köpeği değil. Çok güldürdün beni yaa.

  • Unknown dedi ki...

    İster inanın ister inanmayon aöacoö nişey kanıtlamak değil bizde 6 kişi var böyle güçleri olan yani psişik baya bir türü var havayı kontrol etme cisim kontrol etme hayvan öldürme gibi ama bunların hepsi beyin gücüyle ilgili beynin yaydığı dalgalarla işgili yani biliösel bir açıklama gerekli ben 1 yıldır deniyorym ve geliştirdim normalde bir insanda en fazla 2 tane olur ama bende 3 tane var bu şekilde bi twknik kullanırsanız radyasyonda mutasyon gerirsiniz yani mutasyona uğramış hücre demek kanserin baş nedenidir inanmak sizi tercihiniz tabi sadece bilgilwndirdim

  • Kane dedi ki...

    Bakın herkez bu şeyi saçma buluyor ama kimse hiç birşey bilmiyor Rabbim kimine. Güç verdi ama kimde olduğunu bilmiyorsunuz şu son2 yıldır bnim için herşey farklı ilerliyor bunlara ucgunde olacak şey değil normal olarak o güç içinizde warsa olur ve BN bir yıl önce geleceği gördüm ve bir tartışmayı engeledim inanmanizi beklemiyorum ama gerçek güç içinizde olacak doğuştan ve kendimi insanlardan farklı hissediyorum

  • Unknown dedi ki...

    Bu gibi şeyleri denemedim. Lakin şu son 3 yıldır hiç hasta olmuyorum. İnsanların gözlerine baktığımda zihinlerindeki düşünceyi görebiliyorum. Buna inanmak çok zor. Bende yeni yeni alışıyorum. Ve çoğu zaman kan içiyorum. Hayır daha önce insan veya başka hayvan türünü ısırmadım. Hastanelerden aldığım çeşitli kan tüpleriydi. Ağaçlara çok hızlı bir şekilde tırmanabiliyorum. Hayvanlarla iletişim kurabiliyorum. Ama bu olaylardan sonra başımda şiddetli bir ağrı gelişiyor...

  • Adsız dedi ki...

    ben yenilmezlerdeki natasha romanoff gibi dövüşöek istiyorum [kursa git demeyin] nasıl yapabilirim

  • Adsız dedi ki...

    Ben ışınlanmak istiyordum televizyonların ortasına ne koyacağımı düşündüm. Işınlanma makinesini buldum yaptım koydum, bimden püskevit aldım geldim, ama püskevit doğal çıktı oturdum düşündüm ben oynarım abi dedim kendi kendime,oynayıp bozdum. Püskevit i yedikten sonra bir baygınlık geçirdim kalktığımda bir adadaydım. Nasıl geldiğimi düşündüm,anlam veremedim. Evi çok özledim hopp evdeyim canım nereye isterse oraya ışınlana biliyorum.sizin taktiğe gerek kalmadı ışınlanma makinesini burdan isteyen arkadaşa verebilirim. Teşekkürler

  • Forever dedi ki...

    Gerçekten büyük bir gücünüz olsun istiyosan genetik moleküler mutasyon patlaması uygulamalısınız..sadece o büyük güce ulaşmak için bu paylamayı yaşayıp gücü açığa çıkarmalısınız..ortaya çıkan güçten korkmamalı ve kabullenip güvenli ortamlarda testlere başlamalısınız.

  • Unknown dedi ki...

    Vampir nasıl oldun anlatırmısın bnde yıllardır araştırıyorum ki vampir olduğuna inanmıyorum vampir olanlar asla kimliklerini belli etmez lütfen böle şakalar yapmayın

  • Unknown dedi ki...

    hocam bu doru mu doru ise işler karışır
    eyw hocam yaptım şuan oldu bak geldimi hani havada uçan bulutlar varya onları ben yönetiyorum okadar güçlüyüm :ASD:AS:DA

  • Adsız dedi ki...

    DENEDIM BIR AY SONRA ETKISINI GÖSTERDI ELEKTRIK FATURASI GIRDI BU KADAR COK FATURA GIRECEGINI TAHMIN BILE EDEMEZDIM SUPER OLDU TESEKKURLER

  • Adsız dedi ki...

    Once kendini kontrol etmelisin aradigin guc icinde icinde icinde ( eko yaptı )

    Sp

  • Adsız dedi ki...

    El fenerini televizyonların ortasına koy 3 gün beklet gdo lu biskivi ye caya bandır falan sonra radyasyona maruz kalan el venerinin üzerine otur belki ışınlanırsin tesekkurler

    Sp

  • Adsız dedi ki...

    Hayatında kac tane vampir gördünde vampirler kimliklerini belli etmezler diyorsun vampirin gızı

    Sp

  • Unknown dedi ki...

    Selamün aleyküm arkadaşlar
    Küçüklüğümden
    Beri isinlanmak istemisimişimdir
    Bunu bana Oyreten Kisiye yemin ediyorum On Milyar Vericem Vallahi Dalga gecmiyorum Çok ciddiyim lutfel nolursunuz biri bana Ogretsin Lütfen bana ulaşın 05530699047

  • Unknown dedi ki...

    Ben süper hızlı iyileşme veya rejenerasyon yani vücudumun bir yeri kesildiğinde 2-3 saatte tekrar çıkması için obje olarak kertenkele kullanırım kuyruğu kopunca tekrar çıktığı için

  • mesut dedi ki...

    nasil oluyor kim dogru soyluyo yapabilen varsa eyer hesapin versin lutfen bize ona bakalim kim dogru

  • Adsız dedi ki...

    selamın aleyküm arkadaşlar bunlara inanmayın çok saçma şeyler tmmm hepinizi anlıyorum benimde sizin gibi bi hayalim var hızlı koşmak çok güçlü olmak insanlarrın hayatını kurtarmak onlara yardım etmek anlıcanız hayatımı iyilige adamak istiyorum ama imkansız şeyler bunlar keşke benim de böyle özel güçlerimin olmasını isterdim ama imkansız

  • Unknown dedi ki...

    Oğlum ALLAH diye bise olsaydı gözükürdü inanmayın böyle batıl inançlara ALLAH yok gerçekte ben cinlere iman eden biriyim
    Gel sende benim tanrıma iman et hayatın güzelleşsin

  • Unknown dedi ki...

    Cinleri kim yarattı? Şunu unutma her sanatın bir sanatçısı vardır biz canlılarında sanatçısı Allah'tır

  • Adsız dedi ki...

    Bakın gerçek olan şeyler var türkiye de var ve ben gizli bir topluluğun yanında kalıyorum bizi bulanlar zaten yetkililerden saklanıyor kullanılacağımız korkusu ve bazen benim arkadaşım nesneyi kaldırıp itebiliyor bir arkadaşım bir dakika bütün bir şehrin taslağını çıkartıp bize en kısa sürede kaçış planı çıkarabiliyor bir kız arkadaşımız 300 metredeki insanın kelimelerine odaklanabiliyor benim karşımdaki insanın gözünün içine bakarak hayatını izleyebiliyorum ve o insana karşı herşeyi yaptıracak ikna edebilme içeriğine sahip olup onu kullanabiliyorum ama çok hızlı bir şekilde gerçekleşiyor ve size diyeceğim özel güç istemeğin çünkü aileniz olmuyor uzaklaşmak zorunda kalıyorsunuz onların için hiç göremiyorsunuz çünkü siz artık aranıyorsunuz aileniz için kayboluyorsunuz benim kız arkadaşım var ve beni kurtaran o oldu bir gece birine karşı denerken gücümü polis geldiği an sevgilim kurtardı beni sevgilime gelirsem zihiniyle iki mahallenin ışıklarını kapatmayı bir köşeye koyun telsiz ve hatları etkisiz hale getiriyor ben bu yüzden burda mutluyum çünkü aileniz sizin gibi olanlar oluyor karnımız kıyafetlerimizi kolay şekilde karşılıyorum yasa dışı olabilir ama her insanın aklını okuyarak kişiyi ikna edebiliyorum beş dakikada telofonunu almaya kadar bu süreçte elektrikler ve hatlar etkisiz halde oluyor biz gidincede herşey bitmiş oluyor ve herkez normal unutmuş oluyor bu bizim bir kısmımız yetenekler çoktur içinize erişin en içinizdeki çekirdeğe nesiniz siz kapı kolunu tutun üşenmeden kapıyı kilitlemeyi deneyin ama aklınızla inanarak objeyi kaldırmak için uğraşın inanın benim gibiyseniz insanı karşınıza alın ve derinliğine inin onun bedenine girin ve siz o olun ve onun bedeni sizin olsun onun ruhunu etkisizleştirin kendi bedeniniz ayakta durduğunu bilmeniz yeterli alın bilgiyi bedeninize dönün karşınızdaki kişinin kötü hatırasını beyninden sildiğiniz parçaladığınızı yok ettiğinize inanın silici aramızda var mesela ben lise 1 de hisettim herşeyi kolay olmuyor çok ağrı çekiyorsunuz çok burun kanaması belkide sizliğinizi açığa çıkartığınız için geç değilsiniz gücünüzü bulun sadece ve şunu unutmayın ama siz saklı yaşayın taki her yerde bir topluluğu keşfetiğiniz an şunu unutmayın türkiye de bir kaç şehir bir kaç topluluk umarım yakınsınızdır bana inanın inanmayın skmde değil ben kendimi ve gördüğümleyim gücünüzü eğlence için kullanmayın zorunlu olduğunuzda kullanın kendiniz için yaşayabilmek ve yaşatabilmek için karınız için değil bu arada bunu yazdığım telofon benim olmamasına ne dersiniz ����iade ediyorum ve bu da bir insanı daha ikna ettiğimin size parçası olsun bunu seviyorum ben bulunmazım ama beni ararlarken siz bulunuyorsunuz ve siz silinmişsiniz beni görmemişsin bile bu yüzden beni aramıyorlar çünkü telofon sahibinin yani sizin suçunuz asla olmayacak çavs adiyos amigos moruq��biz varız biz bulunmayacak kadar uzak ama velakin yanı başında oturan insan kadarda yakınız����bir benzinlik ponpacasına selamlar telofon benim elimdeydi ama beni hatırlamamak ne garip yaşım 20 merak edenlere yazın elbet bir gün buraya yanıt vericeğim size ��

  • TehlikeliKız dedi ki...

    Allah herşeyi yaratandır bir ve tektir..Gözükmemesi olmadigi anlamına gelmez!Mesela güneş bulutların arkasında kalsa,sen güneşı göremeyorsun diye inanmayacakmısın?bulutun önünden uçak geçse,bulutlara inanmayacakmısın?Ve ne derseniz diyin biz MÜSLÜMANIZ VE ALLAHTAN BAŞKASINA KULLUK ETMEYİZ!!

  • Unknown dedi ki...

    Bir gün buraya girip bu yorumu okuyacak mısın bilmiyorum ama yine de yazmak istedim bunu.seninle tanışmak isterim bana bu sitede süper güçlü olmanın yolunu anlatmıcaksın biliyorum.ben de süper güçlü olmak istiyorum.şimdi sıralamak istemiyorum ama senin bir sürü süper güçün vardır.belki beni görüyorsunda.benimle tanışmak istersen bu iyiliği bana yapmak istersen ve sana söz veriyorum ki aile benim için önemli değildir ailemden uzakta yaşıyabilirim yeter ki beni süper güçlü ya ya da süper güçlü olmanın yolunu öğret. email adresim imren_atakan@yahoo.com...facebook adresim de atakan imren

  • Adsız dedi ki...

    Bende 1 haftadır hiç uyuyamıyorum kanım çok hızlı çalışır baktım araştırdım vc17 virüsü vücudumda olabilir arkadaş

  • Unknown dedi ki...

    Eğer bir eşyayı oynatmak istiyorsanız içinizi enerji ile doldurun ve beyninizi tamami ile boşaltın sadece içiniz beyniniz pozitif enerji ile dolsun negatifi atın üzerinizden bir nevi meditasyon gibi sonra oynatmak istediğiniz cisime bakın beyninize onu kazıyın odaklanın ve gözlerinizi kapatıp o cisme daha fazla odaklanıp etrafında sizin enerjinizin olduğunu hissedin ve beyninzde sağa sola hareket ettirin tabi hemen yapan lar olur biraz zamanını alan olur yada hiç yapamayan arkadaşlar elbet olur lakin doğru enerji iyi odaklama beyninizi kullanmanız ile alakalı bir durum var tabi her şey beyinde bitiyor neticede ve insan beyninin %100 kullanabilir arkadaşlar yanlış bilgi ile haraket etmeyin her insan beyninin %100 kullanır yok %10 muş yok % 20 de uçuyormuş öyle birşey yok arkadaşlar insanın beyni %20 yada %30 gibi rakkamlara inmesi için bitkisel hayatta olması gerek hep yanlış bilgi halim çoğumuz da iyice araştırın insan beyninin %100'nü kullanabilir bu açık ve net lakin %100 kullanılıyor diye uçmak vs gibi olaylar değil yanibu olayların durumu çok farklı tamami ile bilgili olun veyatta bir şey yapacağınız zaman ben yapmamanızı tavsiye ederim ama illa yapıcam derseniz de birinin bilgili birinin yardımı ile yapın kendinizi tehlikeye atmayın enerji çok büyük bir şeydir ve enerjiyi de cinler çok sever ve enerji ile beslenirler bir kaç mistik şeyler yapayım diye burnunuzu boka sokabilirsiniz lütfen dikkat edin sevgiler

  • Unknown dedi ki...

    Cidden bu saçmalıklara inanıp değerli zaman ve kaynaklarınızı böyle şeylere harcadığınızı bilmek beni rahatlattı ülkedeki tek delinin ben olmadığını bilmek gerçekten güzel bir şey

  • Unknown dedi ki...

    Ucmak istiyorum isinlanmak istiyorum bana ulasirmisiniz 05432875150 telefon numaram bu lutfen ulasin super guclerim olsun istiyorum

  • Pudralıyuz dedi ki...

    Yorumları okudum kahkahalarla gülüyorum hala ama bir arkadaşın yorumunu okudum çok haklı gücün varsa bazı şeylerden feraget etmen gerekli , malesef bir şeye karşılık bisey hesabı velhasıl yurt dışında ve ismini vermicem türkiyenin bir bölgesinde bununla alakalı deneyler yapılıyor. Istersen her şey olur. Bu beyinle alakalı. Ama sonunda donusecegin şeyden korkmamalı ve onu kabul etmelisin!

  • Unknown dedi ki...

    Arkadaşlar bilimsel ve biyolojik olarak imkansız bu olay. Vücudumuz gen dizilimini koruyan ve radyasyon, gama ışınları gibi ışınlardan koruyan bir yapıya sahip. Kendinizi mal yerine koymayınız.

  • Unknown dedi ki...

    Senin sözleri yureyime işledi resmen seninle gerçekten çok ama çok tanışmak istiyorum eyerki sende istersen dostun olmak isterim benim cimdilik kibirdaya mıyorum ama ben bişey yanmak istiyorsam onu mutlaka yabarım ☺️sana kendimden bahsetmek istiyorum biraz benim yüzümde yaravar büyük bir yara bana bakan heb beni bir zabani gibi nebiliyim poyle ateşten çıkmış yaratık gibi bakıyorlar gendim dışlanmış gibi hissediyorum eyerki sen benim dostlugumu kabul edersen emeyilim isgezer.179@gmail.com burdan bana ulaşa bilirsin benim içinde sanki heb bir 🔥 ateş yanıyor gibi böyle guşlu bir ateş yanıb kavruluyor eyer bir gücüm olsaydı bunun da ateş olmasını isterdim görüşmek üzere ve kendine diket et Allah'a emanet

  • Adsız dedi ki...

    Benim özle güçlerim fln yok olan insanlar var ama inanın bana mutasyonla ilgili değil veya başka bir şeyle ilgilideğil Allah'ın bir ikramıdır ama yinede nasıl Özel güçlere sahip olurum öğrenmek isterdim bu arada özle güçleri olanlar yaza bilirmi

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB