Cemile Vakası

6 Mayıs 2011 Cuma 1 yorum

Herkese günaydın, Bu sabahki konumuz haftalardır zihinlerimizi iştahlı bir fare edasıyla didik didik didikleyen “Cemile’nin eski kocası Ali Kaptan tarafından tecavüze uğrayışı neticesinde büründüğü deli karı-Chucky(Çaki) karışımı ruh hali.
Baştan söyliyeyim olmaz öyle şey! İmkan yok yani. Sen otur dört çocuk yap - burda imalı bir cümle kurmak istemedim kendiliğinden oldu, üzerine oturmak süretiyle yada başka pozisyonlarda çocuk yapılmasının konumuzla hiç alakası yok. Hemen ahlaksız adam demeyin. Konumuz tammmamen suni olan Cemile’nin ruh hali. Abicim tamam kötü birşey tecavüz anladık onu da bilmem kaç yıldır birlikte olduğun adam bir kerecik daha havlet olmak istemiş. Bu kadar arıza yapılır mı? Diziyi bilmeyen haberi olmayan bir yabancı ki sizleri tenzi ediyorum bizlerin içinden öyle densiz çıkmaz. Orta yaşlı bakire bir kadının bir orc yada dağ trolü tarafından aylarca ifal edildiğini düşünür. Tamam bir miktar darp söz konusuydu ama motor ve periferik sinirlerde bu denli hasar bırakıcak bir durum yoktu kanımca. Kadının kaşı gözü eli ayağı tutmuyordu arkadaşlar. Hani desek ki adamın pipisi çok korkunçtu onun korkusuyla bu hale geldi durum tamamen psikolojik, o da olamaz. İlk defa görmüyor ki! Hesaplarsaaaak..... yok yok vazgeçtim hesaplamaya kalkınca o ikisini birden çiftleşirken gözümde canlandırdım midem kalktı. Neyse bırakın hesabı kaçsa kaç ama çok yani. Tecavüzlüsünü bilemem ama nerden baksak 1000-1500 vardır gibi.
Sorsanız cevabım hayır daha önce tecavüze uğramadım ama tecavüz sonrası sağ şakağının üstüne kırmızı gül koymak süretiyle pijamayla yolda yürüyeni de görmemiştim.
Yanlış anlaşılma olmasın burda Ali Kaptan’dan yana değilim - Gerçi o da az değil bi ona bi ona koçum benim. Hehe! Benim sıkıntım tamamen sanatsal, abartılı bir oyunculuk üzerine eleştirilerim bunlar. Yoksa bende istemem böyle kötülükler olsun Ali Kaptan Cemileye atlasın.
Lütfen dostlar kimse kimseye atlamasın - kendi isteği dışında yani yoksa naparsa yapsın bize ne di mi?
Kedilerde de tecavüz var aslında ama onlar için gerekli birşey sanırım türün devamlılığı için.
Hiç sevişirken mutlu dişi kedi görmedim ama yavruları pek bi tatlı oluyor kerataların.

1 yorum:

  • king konshantin dedi ki...

    selam..blogun hayırlı olsun...cemilenın dramı aslında türkiyede her 10 evden 9 unda bulunan hayatında istediği yere gelememiş , sevgi saygı görmemiş ecnebilerin DRAMA QUEEN olarak adlandırdığı kafayı kırmış ablalarımızın dramıdır.....bu mutsuz ve kendini değersiz hisseden ablalar suçu olmayan fatmagül , masum cemile , sultan sülümendeki motor iri kadın ve sadist valide sultan , acıların adamı adnan , motor bihter , hain yeğen behlül örneklerindeki gibi her an acı her an üzüntü veren insanı jilet almaya sürükleyen dizilerden haz almaktadır...alt kültürden gelen bu ablalar karı dizisi olarak nitelendirilen bu dizilerin asıl müşterisidir...sanat konusuna gelince bu dizideki bütün oyunculuklar abartılı mete lalesinin evi yakma mevzusu burdaki en iyi örnek bence...velhasıl kelam DRAMA QUEEN'lere ölüm....( harun )

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB